Algemene Leden- vergadering 2017

11 maart 2017

Zoals meestal op de dag van de algemene ledenvergadering van DNC was het ook dit jaar een dag met stralende zon en bijna zomerse temperaturen. Begrijpelijk dus dat velen zijn verleid tot een strandwandeling in plaats van vergaderen. Toch hadden we een locatie gekozen waar het een met het ander had kunnen worden gecombineerd, want Hotel La Marina ligt in een haven pal aan het strand van Saint Raphael. Het bestuur overweegt bij een volgende gelegenheid een locatie te kiezen waar we bij mooi weer buiten kunnen gaan zitten, want nu was de opkomst wat teleurstellend. Slechts 25 van de ruim 1600 leden waren aanwezig. Toch was het een levendige vergadering, waar verslag gedaan werd van het afgelopen verenigingsjaar, zowel over de financiën las over de activiteiten. De leden lieten niet na om de hoofdredacteur van het Magazine, Cor Glorie te complimenteren met de restyling van het Holland Côte d’Azur Magazine. Waar het vroeger al een blad was waar iedereen reikhalzend naar de volgende uitgave uitkeek, is het nu helemaal een reclamebord van de vereniging geworden, dat van voor tot achter wordt uitgeplozen.
Verder gingen de handen ook op elkaar voor de recent gelanceerde website. Het lees- en gebruiksgemak van de site is erg vooruitgegaan en organisatoren van activiteiten hebben nu ook zelfstandig toegang, wat aanmeldings- en registratieperikelen heeft vereenvoudigd. Hier en daar is nog wel een verbeterpuntje aan te brengen, maar de site is nu een dynamisch onderdeel van de communicatie van de vereniging met de leden en er kan op elk gewenst moment een volgende stap naar perfectie worden gezet. De voorzitter prees dan ook de ontwerper van de site en de webmaster, die in nauwe samenspraak met de penningmeester erg veel tijd hebben gestoken in de nieuwe site.

Daarna werd gewoontegetrouw de bijeenkomst beëindigd met een slotwoord van de erevoorzitter, die het bestuur voor het inspirerende beleid bedankte en uiteraard ook alle vrijwilligers van de vereniging, waarna het tijd was voor een gezellig samenzijn, dat zelfs iets langer duurder dan de vergadering.

• Rezised foto's-0001
  • Rezised foto's-0004